Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, September 20, 2014

KERETA ROSAK DIHEMPAP PAPAN IKLAN


Kenderaan mengalami kerosakan teruk, malah ada yang ranap ditimpa papan tanda gergasi dekat bangunan Krystal Point, Bukit Jambul.

Georgetown - Empat kereta musnah akibat dihempap papan iklan gergasi dipercayai tertanggal dekat Krystal Point Bukit Jambul, di sini dalam satu kejadian ribut kencang dan hujan lebat, kira-kira jam 7 petang semalam.

Komander Operasi Kanan Jabatan Bomba dan Penyelamat Negeri, Abdul Rahim Ismail berkata, ribut kencang yang melanda mengakibatkan papan tanda itu tertanggal sebelum menimpa kenderaan berkenaan yang diparkir berdekatan bangunan itu.

"Bgaimanapun tiada sebarang kecederaan serius dilaporkan dan jumlah kerugian akibat insiden berkenaan masih dalam siasatan.

“Pihak bomba sudah mengarahkan orang ramai untuk mengosongkan dan menjauhi bangunan itu buat sementara waktu sehingga kerja pembersihan selesai dilakukan,” katanya, kepada media ketika ditemui di tempat kejadian.

Antara kereta yang terlibat ialah Perodua Myvi, Honda Accord, Perodua Kelisa dan Citroen yang dipercayai ranap sepenuhnya dalam kejadian itu.

0 comments:

share2