Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Monday, April 25, 2011

Sah Anwar Ibrahim Adalah Lelaki Y


Ingat lagi bagaimana Datuk Seri Anwar Ibrahim sangat liat nak beri sampel DNA beliau kepada mahkamah bicara kes liwat hingga jadi isu yang heboh. Ramai yang mempersoalkan mengapa beliau takut sangat nak bagi sampel DNA itu.

Akhirnya mahkamah putuskan tiga bahan bukti yang diperolehi dari sel Anwar ditahan pada malam 16 Julai 2008 yakni botol air mineral,berus gigi dan tuala good morning diterima untuk ujian berkenaan.

Perbicaraan kes liwat yang disambung Isnin di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur masuk ke babak yang menarik .Khabar yang ditunggu-tunggu terjawab.

Ini bila Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden memberitahu mahkamah bahawa semua ujian DNA yang dibuat oleh dua ahli kimia keatas sampel air mani dalam dubur Saiful Bukhari Azlan dengan tiga barang itu sahkah LELAKI Y itu ialah Anwar. - AgendaDaily

Sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatuh juga ke tanah. Begitulah juga dengan Anwar Ibrahim. Sehebat mana dia menipu, seligat mana dia berpusing tetapi yang Haq tetap Haq.Hari ini dalam sejarah, Anwar berjaya dibuktikan bersalah melalui ujian DNA yang dibuat.

Patutlah beriya iya benar dia tidak mahu memberikan sampel DNAnya. Rupa rupanya memang benar dia bersalah. Terkedu semua pengikut dia termasuklah pak lebai didalam PAS. Karpal Singh pun dah kena kamcing gigi sekarang.

Apa "patwa" baru Nik Aziz selepas ini. Adakah masih mahu terus bergelumang dosa bersama Pakatan ataupun berundur kerana mencari keredhaan Allah s.w.t.?

0 comments:

share2