Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Tuesday, April 26, 2011

RAKYAT PERCAYA ANU ARR MELIWAT





Majoriti rakyat biasa adalah mereka yang bukan terlibat dengan bidang guaman, kedoktoran serta pengamal media. Justeru mereka inginkan segala maklumat disampaikan dengan cara yang mudah difahami dan dengan kata-kata serta ungkapan yang mudah juga.

Yang ingin diperkatakan adalah mengenai kes liwat Anu arr. Diperkatakan dengan cara yang mudah difahami semua lapisan masyarakat.Tidak berbelit-belit serta tidak diputar-belitkan.

Mahkamah telah memutuskan bahawa DNA lelaki 'Y' adalah sepadang dengan Anu arr. Juga memutuskan  bahawa berlaku kemasukkan ke dubur Saiful dan ianya oleh Anu arr. Bermakna sah Anu arr meliwat Saiful. Pertama kali dulupun Anu arr memang didapati melakukan perbuatan sama oleh mahkamah. Bermakna bukan mustahil Anu arr melakukan perbuatan meliwat dan ini  bukan pertama kali.

Hakikatnya Anu arr memang melakukan perbuatan meliwat itu keatas Saiful dan sesiapa sebelum ini. Namun peguambelanya cuba  mengalih pandangan dengan mempersoalkan kenapa Saiful tidak melarikan diri? Kita merasa hairan kenapa 'Satan' Singh ini persoalkan tentang Saiful pula? Siapakah tertuduh sebenarnya, Anu arr atau Saiful? Persoalan pokoknya adalah; apakah atau benarkah Anu arr meliwat Saiful? Soal sama ada Saiful sengaja menonggeng bontotnya kemuka Anu arr atau memerangkap Anu arr supaya meliwat bontotnya tidak timbul sama sekali dan ianya diluar tajuk perbincangan.

Mungkin Anu arr dan barisan peguamnya termasuk 'Satan' Singh boleh mendakwa Saiful kerana menonggeng bontotnya dan menjerat Anu arr supaya meliwatnya, namun itu harus dibicara berasingan kerana dakwaan yang berlainan. 

Kita juga harian bagaimana seorang peguam berkaliber seperti 'Satan' Singh ini yang suatu ketika dulu mendakwa ada bukti dan meminta kerajaan menyiasat Anu arr sewaktu beliau masih dalam kerajaan dan menjawat TPM boleh menjadi pembelanya seolah-olah orang yang dibelanya tidak bersalah. Jika anak guamnya tidak bersalah kenapa suatu ketika dulu beliau mendakwa ada bukti?

Seluruh rakyat dan dunia melihat kebenaran, bahawa Anu arr sebenarnya bersalah dalam tuduhan meliwat Saiful. Inilah pendapat ramai dan pendapat rakyat. Sama ada Anu arr berjaya memutarbelitkan kenyataan untuk menjadikannya tidak bersalah itu bukan soalnya lagi. Anu arr dengan sokongan peguambelanya bukan saja boleh menafikan Anu arr tidak meliwat Saiful, bahkan boleh pula menuduh  bahawa Saifullah yang memaksanya meliwat, namun hakikatnya rakyat sudah sedar dan percaya bahawa petualang politik adalah seorang peliwat.

Rakyat sudah jemu dengan kes liwat ini yang berpanjangan. Apapun keputusan mahkamah, dalam fikiran rakyat Anu arr lah pesalahnya. Anu arr adalah seorang peliwat yang pandai bersembunyi dibalik pengaruh dan kuasanya. Mampukah Kak Jijah bersumpah bahawa Anu arr tidak meliwat?

2 comments:

  • Anonymous says:
    April 26, 2011 at 8:52 AM

    umno bodoh je yg caya

  • Anonymous says:
    April 26, 2011 at 9:05 AM

    pemakan tauik Anuwar je yang tak percaya termasuk Pas yg pemakan taik DAP

share2