Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Thursday, January 20, 2011

PAS ITU KAFIR, UMNO INI ISLAM

Kat kampong yang bergelimpangan tengah jalan ni hanya lembu saja


Memang hebat Pak Cik ni berani berjihad, tapi yang ditentangnya adalah kerajaan yang juga perjuangkan Islam yang membina banyak masjid diseluruh negara. Pak Cik ni keliru agaknya!


Yang ni lagi satu, tu bendera DAP lah bodoh. DAP yang nak hapuskan Islam di Malaysia ni, 
buat apa sokong? Arahan pemimpin Pas ke tu?


Janganlah kita merasa hairan terhadap sikap para pemimpin parti Pas. Kerana mereka ini memang sah dan nyata dilahirkan sebagai 'penipu' dan lidah biawak. Saya akui mereka ini memang bijak, tetapi malangnya mereka ini bijak hanya dalam menipu dan mempermainkan perasaan dan sokongan yang diberikan oleh pengikutnya.

Yang tetap diperbodohkan dari dulu, kini dan selamanya adalah para pengikut dan penyokong parti Pas yang 'kununnya' perjuangkan Islam, tapi tanpa disedari telah diperalatkan sejak zaman berzaman.

Mari kita baca posting di blog STB (klik sini) dan dilain-lain blog juga, maka kita akan dapat lihat dengan jelas bahawa Pas akan sering bertukar pendiriannya setiap kali berdasarkan kepada siapakah keuntungan itu akan diperolehi. Jika kepada pihak mereka maka mereka akan hukum sebagai 'HALAL' manakala jika melibatkan UMNO maka serta-merta hukumnya adalah 'HARAM'

Apa lagi untuk membuka mata dan minda sahabat-sahabat kita semua itu? Mereka yang tersesat didalam terang. Ketahuilah dan sedarilah bahawa Pas itu hanyalah sebuah parti politik dan Islam itu bukan Pas. Hanya yang  masih dungu saja yang tidak akan ada keinginan untuk berubah. Tentu kita masih belum lupa kata Nik Aziz dulu; Pas sanggup bekerjasama dengan syaitan! Kerana itulah kita lihat Pas sanggup menolak UMNO yang Islam demi perjuangkan DAP yang kafir harbi itu.

Sedarkah kita bahawa Pas dalam diam telah berjaya menjadikan pemuda-pemuda penyokong mereka satu kumpulan yang ekstream dan akhirnya jadi 'militan' seperti di Iran. Kebelakangan inipun kita lihat tingkahlaku Pas ini semakin kasar dan semakin 'kurang ajar'.

0 comments:

share2