Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Monday, June 23, 2014

DIPUKUL AKIBAT SALAH FAHAM



Chukai: Akibat perselisihan faham dengan seorang pelajar di sekolahnya, seorang remaja perempuan terpaksa menanggung kesakitan apabila dipukul abang kepada rakan sekolahnya itu menggunakan kayu dalam kejadian di sebuah sekolah di bandar ini, Rabu lalu.

Menurut sumber, kejadian dipercayai berlaku jam 10.05 pagi ketika mangsa berusia 14 tahun berada di dalam kawasan sekolahnya sebelum didatangi empat lelaki dengan seorang daripadanya dikenali mangsa.

Katanya, belum sempat mangsa berbuat apa-apa, suspek dikenali itu bertindak memukul paha kiri mangsa beberapa kali menggunakan kayu sementara tiga lagi rakan suspek hanya bertindak sebagai pemerhati.

“Sebaik puas memukul mangsa, suspek bersama rakan-rakannya meninggalkan mangsa yang berada dalam kesakitan. Kejadian itu menyebabkan paha kiri mangsa lebam.

“Mangsa mengesyaki kejadian itu berpunca daripada perselisihan dengan adik perempuan suspek berusia 13 tahun yang juga menuntut di sekolah sama,” katanya.

Sumber berkata, sebelum kejadian, mangsa ada berjumpa dengan adik suspek yang dikatakan ada menyebar fitnah mengenai dirinya jam 10 pagi.

Katanya, bagaimanapun, adik suspek tidak mengaku dia bertanggungjawab menyebarkan fitnah itu dan ketika itu, mangsa yang gagal mengawal marah dikatakan menampar pipi remaja terbabit.

“Ekoran daripada kejadian itu, remaja terbabit menghubungi suspek yang kemudiannya datang tidak lama kemudian,” katanya.



0 comments:

share2