Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Tuesday, May 30, 2017

[KUANTAN] PROGRAM MEET & GREET TUBE PAHANG



Persatuan Usahawan TUBE Pahang (PATUH) dengan kerjasama SME Corp Pahang, MAYC Pahang dan Kolej Yayasan Pahang (KYP) telah menganjurkan program yang dinamakan ‘Meet & Greet TUBE Pahang bertempat di Auditorium 1, Kolej Yayasan Pahang, Kampus Taman Gelora, Kuantan pada 25.5.2017 (Khamis) lalu.

Meet & Greet TUBE Pahang merupakan program yang julung-julung kalinya diadakan oleh Persatuan Usahawan TUBE Pahang (PATUH) yang disokong oleh SME Corp. Pahang. Program ini adalah usaha bagi mengumpulkan belia-belia yang berminat dalam perniagaan untuk mengenali program ‘TUBE’ (Tunas Usahawan Belia Bumiputera) siri 4.0 yang bakal dijalankan.

Dengan program sebegini diharapkan usahawan TUBE mampu membentuk jaringan usahawan belia bumiputera yang kukuh dan berdayasaing sekaligus mampu melonjakkan nama agensi-agensi yang terlibat sebagai sebuah organisasi yang banyak membantu usahawan belia di Malaysia.

Antara objektif program adalah: 1) Berkongsi ilmu, pengalaman dan maklumat belia melalui program TUBE 4.0 yang nakal dilaksanakan kelak 2) Melancarkan penubuhan ‘PATUH’ 3) Mewujudkan kerjasama dikalangan Belia dan agensi keusahawanan di Negeri Pahang.

Seramai lebih 120 orang hadir dimajlis berkenaan yang terdiri dari ahli ‘PATUH’, Belia MAYC serata Negeri Pahang serta dhif jemputan. YB Dato’ Sri Haji Shahiruddin Ab. Moin, Pengerusi Jawatankuasa Koperasi. Keusahawanan dan Kepenggunaan Negeri Pahang hadir merasmikan majlis berkenaan.







Editor,


0 comments:

share2