Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Friday, April 28, 2017

JELAJAH PROMOSI TAHUN MELAWAT PAHANG 2017

(YH Dato' Ishak Mokhtar, Pengurus Besar Pelancongan Pahang)


Jelajah Promisi Tahun Melawat Pahang 2017 peringkat Zon Selatan telah bermula pada 26 April lalu dan akan berakhir pada 29 April akan datang.

Siri Jelajah Zon Selatan ini melibatkan 4 buah negeri iaitu, Johor, Singapura, Melaka dan Negeri Sembilan.

Delegasi jelajah ini melibatkan sebanyak 13 buah kenderaan serta 97 orasng peserta yang terdiri dari berbagai kalangan antaranya pengusaha hotel, pengusaha agensi pelancongan, individu-individu yang terlibat dengan industri pelancongan, agensi pelancongan kerajaan pusat dan negeri serta kumpulan budaya Negeri Pahang.

Misi jelajah kali ini memberikan peluang secara langsung kepada pengusaha pelancongan Negeri Pahang untuk berhubung terus dengan agensi-agensi pelancongan dari negeri-negeri yang dilawati khususnya dari negara Singapura serta pelanggan berpotensi mereka bagi menjual produk secara terus disamping memberikan maklumat yang lengkap dan jelas mengenai produk mereka.

Hari ini, (hari ke-3) Delegasi dijadualkan bertolak ke Air Hitam, Johor dan mengadakan roadshow di sana. Pada jam 3.00 petang nanti mereka dijadualkan mengadakan roadshow di Muar pula sebelum bertolak ke Melaka dan bermalam di Ujung Pasir, Melaka.

Pada 29 April, Delegasi akan membuat roadshow di sekitar Bandar Melaka sebelum bertolak ke Port Dickson dan selepas itu akan membuat roadshow di R&R Seremban kira-kira jam 2 petang nanti. Delegasi dijangka tiba di Kuantan jam 8.00 malam nanti.


(Sebahagian dari kenderaan yang menyertai delegasi Jelajah)


(Pengusaha Hotel mempromosikan produk ...)


(Sebahagian peserta bergambar bersama kumpulan kebudayaan)


 

0 comments:

share2