Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, February 25, 2017

CERMIN KERETA ADUN SUNGAI DUA PECAH


Cermin kereta Adun Sungai Dua pecah


Sungai Dua - Kereta milik Adun Sungai Dua, Muhammad Yusoff Mohd Noor dipercayai dipecahkan individu tidak bertanggungjawab dalam kejadian di sini malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam itu, kereta jenis Mitsubishi ASX itu diletakkan di tempat letak kenderaan berhampiran kedai makan di kawasan tersebut.

Muhammad Yusoff berkata ketika kejadian beliau berada di sebuah kedai makan di kawasan tersebut untuk bertemu beberapa individu bagi membincangkan program yang dijalankan sepanjang tahun ini.

"Ketika kejadian saya berada di sebuah kedai berhampiran Kampung Telok, dan bertemu ahli jawatankuasa bagi membincangkan program sepanjang tahun ini.

" Dalam jam 12.05 pagi, saya kemudiannya beredar dan ketika sampai di kereta, saya dapat cermin di bahagian belakang sebelah kiri telah pecah," katanya.

Katanya, pemeriksaan yang dijalankan mendapati tidak ada barang yang dicuri.

"Masa buka pintu saya tak perasan lagi, tapi bila tengok kaca bertaburan atas tempat duduk belakang baru saya perasan yang cermin saya kena pecah.

"Kejadian ini merupakan kali pertama berlaku, tak tahu apa sebenarnya jadi macam ini, Alhamdulillah tiada apa-apa barang yang hilang," katanya.


0 comments:

share2