Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Friday, July 29, 2016

ISTERI KEDUA ADI PUTRA DITAHAN POLIS DI PEJABATNYA


1-Isteri-Tinggal-Suami-Untuk-Adi-Putra-ROTIKAYA-700x393-1-700x393


Belum pun reda dengan kontroversi pelakon Adi Putra berkahwin dua, timbul pula cerita ‘panas’ lain apabila isteri keduanya, Nor Shahida Zolkifly dilapor ditahan polis di pejabatnya di Putrajaya pada Sabtu lalu.

Memetik laporan Berita Harian, Nor Shahida ditahan bersama dua lagi kakitangan Imigresen berhubung siasatan sindiket penyeludupan warga asing di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di Sepang, Selangor.


Sementara itu, Adi Putra berkata, dia akan menjelaskan segalanya kemudian.

“Saya tidak begitu pasti (butiran siasatan) tetapi biarkan pihak berkuasa menjalankan dulu kerja mereka. Apapun, saya akan maklumkan kemudian,” katanya ketika dihubungi menerusi mesej WhatsApp, semalam.

Pasangan ini dilaporkan bernikah pada 20 Jun lalu.

Sebelum ini, akhbar tempatan ada melaporkan sejak beberapa bulan lalu, lebih 15 penjawat awam ditahan dan sebahagian besarnya Imigresen berikutan kes sindiket penyeludupan warga asing.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Noor Rashid Ibrahim, berkata mereka disyaki terbabit dalam pemalsuan dokumen dan memberi laluan segera kepada warga asing yang memasuki negara ini tanpa melalui prosedur yang sah.

Semua suspek ditahan di bawah Akta Pencegahan Jenayah (POCA) 1959.


0 comments:

share2