Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, August 30, 2014

MANDI BERAHI, MAIN BUIH DAN ....?




Di rumah anda pasti tidak ada sebuah bilik mandi dilengkapi dengan tilam getah dan dipasang televisyen berskrin rata LCD di bahagian atas.

Itulah keadaan sebuah bilik mandi di dalam sebuah pusat urut yang terdapat di Danau Desa di Seputeh, Kuala Lumpur.

Rekaan bilik mandi itu memang mencurigakan dengan alat kelengkapan mandi yang boleh menghasilkan buih yang banyak berada di atas lantai ruang kecil berkenaan.

Bilik mandi itu ditemui pihak berkuasa dalam satu Operasi Bersepadu Membanteras Aktiviti Haram di sekitar Kuala Lumpur melibatkan enam kawasan Parlimen.

Ketika diserbu, pusat urut yang menempatkan bilik mandi berkenaan didapati berkunci dan gelap di bahagian luar bagaimanapun di bahagian dalam premis terasa penghawa dingin berfungsi dan lampu dinyalakan.

Pihak berkuasa dari Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) kemudiannya terpaksa memecahkan pintu kaca ke premis itu menggunakan besi dan premis itu didapati sudah pun dikosongkan.

Selain DBKL, operasi berkenaan turut melibatkan Polis Diraja Malaysia (PDRM), Jabatan Imigresen dan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI).

Daripada pemeriksaan, dipercayai penjaga premis dan tukang urut telah berjaya melarikan diri sebelum premis mereka diserbu.

Menurut pihak berkuasa, bilik mandi berkenaan digunakan pemilik premis berkenaan menyediakan perkhidmatan seks berserta mandi buih di atas tilam secara bogel di antara tukang urut dan pelanggan.

Tidak diketahui, kegunaan televisyen LCD berkenaan tetapi menurut pihak berkuasa, ia digunakan untuk menonton DVD dan mungkin juga menonton filem lucah.





Dalam operasi berkenaan, premis itu telah dikenalpasti tidak hanya menyediakan perkhidmatan urut tetapi merupakan sebuah pusat pelacuran.

Para pelanggan boleh pula melihat aksi mereka bersama tukang urut melalui dua cermin yang dipasang saling bertentangan betul-betul tinggi sedikit dari paras lantai.

Pemeriksaan lanjut juga mendapati bilik-bilik kecil yang ada di dalam pusat urut itu kelihatan berselerak seperti baru sahaja ditinggalkan secara tergesa-gesa.

Pakaian dalam yang dilengkapi manik berkelipan turut kelihatan di dalam satu bilik di dalam pusat urut itu dipercayai untuk menambah keghairahan kepada pelanggan.




Pusat urut merupakan satu antara 127 buah pusat yang diserbu dalam operasi berkenaan yang melibatkan hampir 1,000 anggota bermula pukul 9 malam tadi hingga pukul 7 pagi ini.

Selain pusat urut, pihak berkuasa turut menjalankan pemeriksaan kepada 177 buah kafe siber bagi membanteras aktiviti perjudian haram.



0 comments:

share2