Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, February 26, 2011

MUBARAK MENGGANAS LAGI!!!


La, ingatkan dah selesai krisis yang berlaku di Mesir ni. Rupanya belum selesai lagi. Ada lagi Mubarak ni rupanya. Semakin mengganas lagi pulak tu katanya.

Semut dengar khabar, Mubarak akan turun ke Kerdau untuk membantu jentera Barisan Nasional dalam Pilihanraya Kecil DUN Kerdau bermula hari ini.

Majlis Bekas Wakil Rakyat Pahang (MUBARAK) dijangka akan turun padang secara agresif dengan memberi fokus kepada golongan veteran sekitar kawasan Kerdau nanti.

Yang DiPertua Mubarak Pahang, Datuk Abdul Jabbar Ibrahim berkata, Majlis itu tidak mahu golongan tersebut terasa diri mereka terpinggir.

Pendekatan itu katanya adalah untuk mendekati golongan tersebut bagi memastikan jasa mereka tidak akan dilupakan. Begitu juga sebaliknya.

Datuk Abdul Jabbar juga menambah, pengundi di DUN Kerdau tidak ada alasan untuk menolak BN memandangkan semua kehendak mereka dipenuhi oleh pihak Kerajaan.

Hehehe. Ingatkan Si Hosni Mubarak tu yang nak mengganas di Kerdau. Rupanya Majlis Bekas Wakil Rakyat Pahang.

Tapi pendekatan yang diambil oleh Mubarak ini satu pendekatan yang baru dan sangat dialu - alukan. Kerana jasa yang ditaburkan oleh golongan Veteran ini cukup besar dan memang wajar dihargai.

Bukan la macam sesetengah pihak tu. Berapa banyak yang Kerajaan dah bagi pun, diorang tetap juga tak puas hati. Kufur nikmat. Tapi kata memperjuangkan Islam konon. Ceit!!! Pigidah!!!

0 comments:

share2