Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Sunday, December 11, 2011

Prof Dr Harun Din Kecewa Dengan PAS ?


Beberapa Pemimpin PAS Pro Ulama' terkejut dengan tindakan PAS Selangor yang secara terbuka membuat kenyataan akan menyingkir ADUN Gombak Setia Hasan Ali daripada bertanding di mana2 DUN di Selangor waimah di kerusi yang beliau pegang pada ketika ini.

Mereka juga musykil dengan alasan yg diberikan PAS Selangor yg diwakili Saari Sungib menjelaskan Hasan Ali gagal mendapat undian yg. mencukupi di peringkat kawasan2 di bawah DUN Gombak Setia.

Ianya sama sekali bercanggah dengan statistik yg dikeluarkan pada Mesyuarat Majlis Syura Ulama' yg menjelaskan Hasan Ali pada ketika ini merupakan Pemimpin paling berpengaruh di Selangor terutamanya di peringkat akar umbi.

Salah seorang pemimpin Ulama' PAS Perlis mendakwa Timbalan Mursyidul Am PAS Prof. Dr. Harun Din agak berang dgn keputusan PAS Selangor menyingkir Hasan Ali dek kerana tidak seteru dengan rakan2 parti terutamanya DAP.

Baca selanjutnya disini

Sah lah yang PAS sekarang sudahpun menjadi sekular. Sanggup membuang agama islam semata mata mendapatkan kuasa politik yang tak seberapa. Maka tepatlah tindakan UMNO melancarkan jihad melawan pembangkang untuk PRU yang akan datang. Berjihad memastikan agama islam terus subur di Malaysia. Nak harapkan PAS, PAS makan seperiuk dengan DAP chiss.

0 comments:

share2