Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, July 8, 2017

TAK PAYAH KACAU PEKAN, TANDING SAHAJA DI TANJONG KARANG


Noh Omar


Tanjong Karang - Pengerusi Umno Selangor, Tan Sri Noh Omar mengingatkan Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali melupakan hasrat bertanding di Parlimen Pekan, sebaliknya mengajak Timbalan Presiden PKR itu bertanding di Parlimen Tanjong Karang pada PRU14.

Noh berkata, sebagai menteri besar, Mohamed Azmin layak untuk bertanding di mana-mana Parlimen atau Dun di Selangor.

"Saya jemput dia datang (bertanding) di (Parlimen) Tanjong Karang. Tak payah kacau (Parlimen) Pekan sebab beliau Menteri Besar Selangor jadi bertandinglah di Selangor.

"Kalau tak ada tempat nak bertanding, datanglah ke Tanjong Karang...selamat datang menteri besar," katanya pada sidang media selepas mengadakan lawatan di Wad 2 Hospital Tanjong Karang di sini, selepas sebuah kipas berdiri di wad itu terbakar, jam 7 pagi, kelmarin.

Noh memberitahu, beliau bersedia untuk menentang Mohamed Azmin sekiranya pemimpin itu memilih kerusi Parlimen Tanjong Karang pada PRU14.

"(Mohamed) Azmin jangan pening-pening kepala nak bertanding ke Pekan, datang ke Tanjong Karang lebih baik," katanya.

Mohamed Azmin sebelum ini dengan nada sinis berkata, beliau hanya berminat dengan kerusi Parlimen Pekan yang kini disandang Datuk Seri Najib Razak, jika mahu bertanding dalam PRU14.

Mohamed Azmin dilaporkan tidak berminat dengan kerusi Parlimen Ampang seperti yang diperkatakan sebelum ini.

Sumber

0 comments:

share2