Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, July 30, 2016

2 PEGAWAI BANK MAUT



Lenggong: Dua pegawai bank maut, seorang lagi cedera dalam kemalangan di Kilometer 53, Jalan Kuala Kangsar - Gerik berhampiran kawasan rehat Selat Pagar, di sini petang tadi.

Kemalangan pada 4 petang itu membabitkan pacuan empat roda jenis Nissan Navara yang dinaiki ketiga-tiga mangsa dengan sebuah lori dipandu seorang lelaki berusia 66 tahun yang turut cedera.


Mangsa yang meninggal dunia dikenal pasti sebagai Muhamad Isa Mohd Ros, 45, dan Baharuddin Amaran, 52, manakala rakan sekerja mereka yang cedera dikenal pasti sebagai Mahuddin Mokhtar, 57 dan mereka difahamkan adalah pegawai bank di Ipoh.

Jurucakap Balai Bomba dan Penyelamat Lenggong berkata, pihaknya menerima maklumat mengenai kejadian pada 4.04 petang membabitkan sebuah pacuan empat roda dengan lori tiga tan.

"Sebaik tiba di lokasi kejadian, bomba dapati dua mangsa tersepit dalam Nissan Navara dan menggeluarkan mangsa menggunakan peralatan menyelamat.

"Mangsa bagaimanapun disahkan sudah meninggal dunia di lokasi kejadian oleh paramedik," katanya ketika dihubungi hari ini.

Menurutnya, mangsa yang cedera diserahkan kepada paramedik untuk rawatan sebelum dihantar ke hospital menggunakan ambulans dan operasi tamat pada jam 4.45 petang.




0 comments:

share2