Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Tuesday, July 10, 2012

@SukanMsiaXVPhg : Selangor dan Sarawak terus Mengutip Pingat


KUANTAN - Saingan dalam mengutip pingat emas terus hangat pada ketika ini diantara Sarawak dan Selangor terutama dalam acara Boling Double hari ini.

Bagi kategori Lelaki, Sarawak berjaya menewaskan pasukan lain melalui pesangan Christopher Tiong Lee Siong dan Jonathan Ding Sagan yang mengumpul jumlah jatuhan pin 2585.


Pasukan Sarawak juga turut meraih pingat Perak melalui pasangan Bong Kihow dan Chong Jun Foo dengan jatuhan pin 2566.

Manakala Wilayah Persekutuan pula mengutip pingat Gangsa dengan kutipan jatuhan pin, 2531 melalui pasangan Muhammad Rafiq Ismail dan Tan Chye Chern.


Bagi kategori Wanita Double pula, Selangor merangkul pingat Emas melalui pasang Sharifah Marissa dan Victoria Chin Quan Weoi dengan jumlah kutipan jatuhan pin, 2337.

Pingat Perak pula menjadi milik Negeri Sembilan melalui pasangan Nur Amira Irdeena dan Puteri Nadia Kamarul Mahadir dengan jatuhan pin sebanyak 2321.

Memungut pingat Gangsa pula adalah pasukan dari Sarawak dengan jumlah jatuhan pin sebanyak 2292 menjadi milik pasangan Dayang Aida Natasha dan Syazwani Sajeli.


Kemeriahan di arena boling Mega Lane, Berjaya Mega Mall, Kuantan dapat dirasai dengan kehadiran para penyokong setiap pasukan terutama dari Negeri Selangor.

Turut hadir menyaksikan perlawanan hari ini ialah YB Dato' Haji Wan Adnan bin Wan Mamat, Pengerusi Jawatankuasa Belia dan Sukan Negeri Pahang.

0 comments:

share2