Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, January 28, 2012

Nurul Izzah Mengaku Menyesal


Tan Sri Muhyiddin Yassin mengingatkan jentera Barisan Nasional (BN) bahagian Lembah Pantai agar meningkatkan usaha secara strategik untuk menawan semula kawasan berkenaan pada pilihan raya umum akan datang.

Timbalan Perdana Menteri berkata usaha yang tersusun, terancang dan rapi adalah penting dalam situasi masa kini yang agak mencabar terutama dengan sikap putar belit pihak pembangkang.

"Ketika ini usaha sedang dimulakan. Dalam situasi sekarang ini beberapa isu dan masalah yang timbul mudah digunakan oleh pembangkang.

"Mereka guna pelbagai cara terutama media sosial untuk sebar dakyah, bidaah dan fitnah kepada BN. Apa saja yang kita buat mereka putar belit untuk tunjukkan segala usaha yang kita buat tidak memberi manfaat kepada rakyat," katanya ketika berucap pada Majlis Minum Petang bersama Jentera Induk Pilihan Raya BN Lembah Pantai di sini, Jumaat.

Nurul Izzah sudah goyang sekarang. Jika dahulu bolehlah dia menang bergaya tapi sekarang tidak lagi. Pengundi Lembah Pantai sudah tahu keburukkan Nurul Izzah ni. Sama je macam bapak dia suka menipu keliling. Tak buat kerja membantu rakyat sebaliknya hanya bercerita pasal derita ayah dia je. Derita rakyat dia buat tak tahu.

Dengar cerita Nurul izzahpun dah mula kemas barang nak lari dari kawasan Lembah Pantai. Kalau dia masih lagi nak bertanding dikawasan Lembah pantai, memang kena baling dengan pengundilah nanti. Sekarang baru dia kenal erti penyesalan.

0 comments:

share2