Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, September 17, 2011

Muhyiddin Yassin Tawarkan Bantuan Kaunseling Agama Untuk Menyedarkan Anwar Ibrahim Tentang Dosa Zina


Kerajaan Pusat menerusi Kementerian Pelajaran sedia membantu kerajaan negeri yang memerlukan peruntukan dan kemudahan dalam memperkasa usaha tranformasi pendidikan Islam di sekolah agama, kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Beliau yang juga Menteri Pelajaran berkata, bantuan kepada kerajaan negeri yang tidak berkemampuan itu termasuklah dari segi pembayaran gaji guru setanding dengan guru di bawah Kementerian Pelajaran.

Katanya, kerajaan memahami beban yang ditanggung sesetengah kerajaan negeri yang tidak mampu membayar imbuhan yang setimpal kepada guru-guru yang mereka lantik.

“Sebab itu Kerajaan Pusat berhasrat membantu kerajaan negeri berkenaan dalam menambah baik dan meningkatkan mutu pendidikan Islam,” katanya pada majlis perjumpaan khas bersama kira-kira 2,000 guru agama dan guru kelas Al-Quran dan Fardu Ain (KAFA) di Universiti Teknologi Mara (UiTM) kampus Permatang Pauh, di sini, hari ini. - Bernama

Hehehehe memang pedih lah telinga Anwar kalau betul Tan Sri Muhyiddin Yassin nak tawarkan kaunseling untuk dia. Mana nak letak muka kalau dah terpampang muka tu dalam skandal video seks. Malu gila dengan anak cucu pada usia 64 tahun kantoi dengan video seks.

1 comments:

  • Anonymous says:
    September 17, 2011 at 8:29 PM

    sek skandal tu 1 hal, dosa besar, tobat nasuha, allah maha pengampun. tapi yg ngata murtad tu hak peribadi, bila ngata ugama tu sama,tu yg bahye. ni akidah. murtad jadinya. ni yg lebih penting utk sedorkan dia ni. jadi tan sri antor tok guru yg betul ngajor hal ni, jangan antor tok guru pas sudah, lagi sesat dibuatnya nanti.

share2