Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Friday, June 10, 2011

Rancangan Sulit Musuh Islam

Pelaksanaan ‘pilihan raya masjid’ mempunyai kesan negatif dalam masyarakat apabila sistem itu terbukti menimbulkan persengketaan, perpecahan selain mewujudkan puak atau kem tertentu dalam masyarakat sehingga menjejaskan imej Islam.

Kelantan yang pernah melaksanakan kaedah itu pada 1960-an dan 1970-an terpaksa menghentikannya kerana timbul pelbagai masalah dan budaya tidak sihat dalam masyarakat. Sistem ini dihentikan sekitar 1970-an kerana apabila wujud pertandingan bermakna wujud kempen yang menyebabkan masyarakat berpecah belah dan berpuak,” katanya ketika dihubungi semalam.

Beliau mengulas tindakan kerajaan DAP Pulau Pinang melaksanakan ‘pilihan raya masjid’ iaitu kaedah baru pemilihan ahli jawatankuasa membabitkan 200 masjid di seluruh negeri itu yang didakwa belum mendapat perkenan Yang di-Pertuan Agong. - Berita Harian
Sedikit demi sedikit DAP mula meracuni umat islam di negara ini. Bermula dengan wang judi, pesta babi bercoklat dan sekarang menghancurkan perpaduan islam bermula dengan institusi masjid. Malangnya DAP ini disokong penuh oleh puak yang mengaku terlebih islam iaitu puak PAS.

Jika dilihat tindakan PAS ini tak ubah seperti Kerajaan Mesir dibawah pemerintahan Hosni Mubarak. DAP adalah Israel yang menzalimi umat islam Palestin. Manakala PAS adalah Hosni Mubarak yang sentiasa menyokong apa jua tindakan Israel.

Yang menjadi mangsa adalah umat islam. Bangkitlah umat islam. Hancurkanlah DAP dan juga PAS kerana mereka adalah musuh islam yang nyata.

0 comments:

share2