Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Friday, June 24, 2011

BOS LYNAS AKUI, IANYA SATU KESILAPAN BESAR!!!


Akhirnya, setelah beribu - ribu spekulasi yang dibuat oleh puak - puak Pakatan Pembangkang serta Kumpulan Anti Lynas ini, Pengurus Syarikat Lynas terpaksa bersuara.

Kata Nicholas Curtis, dia mengakui bahawa syarikatnya telah membuat kesilapan kerana tidak memberikan penjelasan yang secukupnya kepada penduduk di Kuantan.

Mungkin, jika diberi penjelasan yang lebih lanjut mengenai projek tersebut, ianya dapat meredakan sedikit kebimbangan rakyat terhadap projek itu.
Apa yang tidak dijangka oleh Cutis ialah pandangan skeptikal dan emosi yang sengaja dimainkan oleh puak - puak Pembangkang terhadap projek ini.
"Saya menghormati bahawa emosi sangat tinggi, tetapi ianya satu emosi, bukan fakta," kata Curtis.
Mungkin itulah yang orang luar tak tahu mengenai puak - puak Pakatan Pembangkang yang Haramjadah ni. Tapi sekarang mereka dah sedar mengenai hakikat itu.

Diorang bukan tau berpolitik. Tapi sekadar tahu macam mana nak mempergunakan rakyat demi kepentingan Politik mereka sahaja.

Dan secara tidak sengajanya, hakikat yang sebenar mengenai perangai puak - puak Pakatan Pembangkang itu akan turut disebarkan kepada masyarakat Antarabangsa.

Kalau nak harapkan puak - puak Pakatan Pembangkang seperti Si Fuziah tu bagi fakta mengenai sesuatu isu, mau kucing bertanduk dulu baru dia buat macam tu agaknya.

Diorang mana tau macam mana nak bagi fakta. Yang diorang tau buat ialah menyebarkan 'auta' dan memutar belitkan fakta sedia ada je. Lepas tu menipu rakyat. Itu je la kerja yang dia tau buat!!!

2 comments:

  • Anonymous says:
    June 25, 2011 at 10:23 AM

    Bapak Penipu Al-Juburi telah berjaya mendidik si Fuziah menjadi penipu rakyat @ kencing rakyat. Ahad ini 26hb si Fuziah serta konco-konco seperti cucu tiri Mat Kilau @ Sukri sekali lagi mempengaruhi orang Kuantan untuk berdemo di Stadium Darul Makmur. Saja hendak ambil kesempatan pada hari Pasar Tani untuk jual taik minyak... Diharap pihak berkuasa polis Kuantan dapat membelasah semua pesalah-pesalah demo haram ini dan sumbat mereka kedalam 'lock-up', biar padan muka sekor-sekor.

  • Anonymous says:
    June 25, 2011 at 12:44 PM

    Mengikut laporan, BOSCH akan menjalankan satu kilang di Penang berkenaan dengan Panel Solar, dari info kawan kawan yang bekerja di First Solar Kulim Kedah, business ini juga risiko tinggi. Adakah penduduk Penang akan membantah..

share2