Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Thursday, April 28, 2011

PKR Membazirkan Wang Rakyat

Kerajaan Selangor akan membelanjakan RM600,000 bagi membina papan iklan di semua kawasan dewan undangan negeri (DUN) dalam kempen mansuhkan Akta Keselamatan dalam Negeri (ISA).

Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata peruntukan membina 56 papan iklan itu diperolehi daripada Akaun Amanah Penswastaan yang disalur kepada Perbadanan Menteri Besar.

"Seperti yang dipersetujui pada sesi DUN lepas, kerajaan negeri akan melaksanakan program penerangan dan promosi mansuhkan ISA.

Papan tanda iklan yang mengandungi maklumat mengenai mansuhkan ISA itu merupakan antara usaha yang dilakukan bagi tujuan berkenaan," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Mingguan Exco, di sini pada Rabu.

Licik sungguh permainan politik yahudi yang diamalkan pembangkang. Mereka dengan celaka menuduh kerajaan BN menyalahgunakan wang rakyat. Padahal mereka sendiri secara terang terang menyalahgunakan wang rakyat. Mereka sanggup membelanjakan RM600 juta ringgit semata mata memasang papan iklan.

Dan syarikat mana yang dapat kontrak pasang papan iklan ni? Dah sah ler kroni kroni mereka jugakan. Dah lah salahguna wang rakyat. Lepas tu menuduh Kerajaan BN pulak. Cukup celaka puak ni semua.

0 comments:

share2