Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Friday, April 29, 2011

Gayboy Arahkan Penyokong homoseksual Serang Masjid

Sepatutnya selepas solat jumaat tadi, Datuk Eskey akan membuat sumpah mubahalah untuk membuktikan Anwar Ibrahim adalah lelaki didalam video seks. Tetapi seperti yang dijangkan terjadi, Anwar dah mengarahkan penyokongnya menghalang Datuk Eskey mengangkat sumpah.



Sebelum itu, Anwar juga telah mengarahkan penyokongnya membuat laporan polis berkenaan skru tayar kereta Mercedesnya longgar.

Apahal orang tua ni. Takut tak tentu pasal. Kalau dah tak bersalah, buat apa takut. Sampaikan skru tayar longgarpun nak report polis.

Rakyat Malaysia dah muak dengan permainan politik yahudi yang diamalkan oleh Anwar Ibrahim. Rakyat juga sudah tahu sifat gay Anwar Ibrahim. Semua ini taktik Anwar untuk mengelak daripada masalah. Dahulu Anwar mendakwa dia disuntik arsenik malah pernah disuntik HIV. Tapi sekarang dia masih hidup malah sedap bermain dengan jantan betina.

Anwar juga pernah mencipta berita apabila dia melarikan diri ke kedutaan Turki atas alasan orang nak membunuhnya. Padahal masa tu Saiful yang buat report polis sebab dia kena liwat dek Anwar. Hebat sungguh Anwar ni. Dia meliwat orang, dia tuduh orang nak bunuh dia. Dia main perempuan, dia cakap itu perangkap UMNO.

Anwar ni memang layak dimasukkan didalam The Guinness World Record sebagai manusia paling penipu diabad ini.

0 comments:

share2