Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Friday, March 25, 2011

VIDEO SEKS ANWAR SATU KONSPIRASI?


Off record punya dailog:
Hang ni Mat Sapu, yang hang dok panggil aku Al-Juburi tu apasal? Hang pun bukannya baguih sangat! Normah hang sapu, Tabung Memali pun hang sapu...baguih ka?


PETALING JAYA – Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul yakin tayangan video seks di Carcosa Seri Negara Isnin lalu adalah satu konspirasi untuk menjatuhkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau yang juga anggota Majlis Pimpinan Pusat PKR meminta polis segera menyiasat kumpulan ‘Datuk T’ yang secara terbuka telah mengaku terlibat dalam penganjuran tayangan tersebut kepada beberapa orang wartawan.

“Mereka telah melakukan kesalahan kerana memiliki dan menayangkan bahan lucah yang jelas melanggar undang-undang, polis perlu menyiasat mereka,” katanya dalam sidang media di ibu pejabat PKR di sini, semalam.

Semalam, Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, mengaku mereka menggunakan nama ‘Datuk T’ dan mengesahkan terlibat dalam tayangan video berkenaan.
Mereka juga menamakan Datuk Shuib Lazim sebagai termasuk dalam trio ‘Datuk T’, walaupun beliau tidak hadir.  ~ Sinar Harian 
(Klik)


Walau apapun, kepada rakyat yang masih berminat mengikuti perkembangan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim diingatkan supaya tetap fokus kepada isu asal iaitu isu tuduhan liwatnya terhadap Saiful. Ini kerana kemungkinan ada pihak-pihak yang sedang cuba mengalihkan perhatian kepada isu lain dari isu sebenar bagi mengaburi mata rakyat.

0 comments:

share2