Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Thursday, March 24, 2011

FAUZI PENDEK LACURKAN AMANAT ANWAR!!!


Pengecut juga rupanya si Fauzi Pendek ni. Ingatkan dia seberani Ketua Penipu yang selalu dia kipas dan ampu tu. Rupanya tidak.

Masa kat Kerdau hari tu, puas seluruh ceruk orang cari dia. Hari akhir baru jumpa dia di Jengka 22. Itu pun dia datang lambat ketika si Khalid Gagap tengah berucap.

Dah la datang lambat, buat perangai macam beruk pulak tu. Semua benda yang diucapkan oleh si Khalid Gagap tu, semua dia tepuk.

Macam nak sabotaj ceramah Khalid Gagap pun ada jugak si Fauzi ni. Tapi macam beruk kena belacan je sebenarnya.

Kata dia, dia sanggup bersara dan mengundurkan diri dari dunia Politik sekiranya Indera Mahkota tumbang kepada BN dalam PRU akan datang.

Ini semua gara - gara tindakan ahli PKR Indera Mahkota yang diketuai oleh Pemangku Ketua Cabangnya yang keluar parti Ahad lalu.

Aik! Belum apa - apa lagi dah mengaku kalah ke Fauzi? Dia tak pegang ke amanat Anwar Ibrahim yang selalu kata 'Lawan Tetap Lawan' tu?

Tapi, macam biasa la. Geng - geng Pakatan Penipu Rakyat ni bukan reti nak berpijak dibumi yang nyata. Dia masih juga simpan angan - angan nak jadi MB Pahang sebenarnya.

Jadi untuk tidak mengaibkan imej Si Ketua Penipu yang memang dah sedia buruk tu, dia 'cover' la cerita.

Konon kata dia, walaupun 300 orang yang keluar dari parti sebelum ini tidak akan menjejaskan kekuatan parti tersebut menjelang PRU ke 13 nanti.

Kalau dah orang tak nak tu, bawak - bawak la sedar diri Fauzi Oi! jangan asyik nak bermimpi disiang hari.

Kalau betul PKR masih kuat di Pahang ni, kenapa sampai hari ni, Azan Ismail masih tak bukak mulut memberi ulasan mengenai perkara tersebut?

Rakyat dah nampak dah penipuan yang dilakukan oleh PKR di Pahang ni. Semuanya retorik belaka. Macam mana rakyat nak percaya? Ceit!!! Pigidah!!!

0 comments:

share2