Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, February 26, 2011

Janji PAS Bolehkah Dipercayai?

TEMERLOH 26 Feb. — Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, pihaknya menyedari bukan mudah untuk mencapai kemenangan dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kerdau walaupun menampilkan calon terbaik parti.

Sambil mengharapkan Hassanuddin Salim, 43, yang berpendidikan tinggi dan mempunyai keluarga di kawasan DUN itu dapat memberi kemenangan kepada Pas, Abdul Hadi mengakui parti itu berdepan laluan sukar di Kerdau.

Bercakap kepada pemberita ketika ditemui di pusat penamaan calon, Dewan Tun Razak, Majlis Perbandaran Temerloh, di sini, hari ini, beliau berkata Pas tidak akan menggunakan kempen yang menyerang peribadi lawan dalam setiap ceramahnya sepanjang kempen berlangsung. — Bernama 
Belum apa apa PAS dah menyerah kalah hehehehe.Tentang janji tak akan serang peribadi lawan, aku tak berapa nak percayalah. Sebabnya kalau bab bab serang peribadi calon lawan ni dah memang jadi darah daging PAS sendiri. Lagipun belum apa apa, puak PAS dah buat cerita calon BN tak ada sijil kelayakan. Itu belum campur cerita yang diaorang ni memburukkan arwah ayah calon BN di Merlimau pulak.

Huh memang susahlah nak percaya dengan janji puak PAS ni.

0 comments:

share2