Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Tuesday, January 25, 2011

Anwar Ibrahim Tersungkur Selepas Ceramah

Anwar Ibrahim semakin panas di Tenang. Bukan setakat ceramahnya tidak mendapat sambutan, malah partinya sendiri sudahpun karam di sana.

Ng Lum Yong, antara pengasas parti PKR sudahpun keluar dari parti tersebut dan masuk MCA. Semua ini berlaku kerana beliau telah sedar bahawa perjuangan PKR adalah satu perjuangan sia sia.

"Saya telah saksikan bagaimana ia berubah sepanjang 12 tahun saya bersama parti. Perjuangannya tanpa agenda, hari ini ia hanya mengenai seorang individu yang bernama Anwar Ibrahim," kata Ng.







"Hampir 90 peratus pengasas PKR itu sudah tidak ada dan antara pengasas parti Keadilan adalah saudara Ng Lum Yong, yang merupakan pemimpin utama masyarakat Cina yang bersama kita mengasaskan PKR.

"Jadi saya mahu beritahu kepada pengundi-pengundi di DUN (Dewan Undangan Negeri) Tenang ini kalau pengasas-pengasas parti pun sudah tidak percaya parti, anda yang tidak tahu tentang parti (PKR) baik jangan dengarlah," katanya.

Nah! Apa lagi yang mahu ditunggu. Buat penyokong beragama islam, sedarlah perjuangan PKR bukan hanya sia sia tetapi ianya juga adalah berdosa. Berdosa kerana membantu seorang pengamal homoseksual mencapai cita cita untuk meliberalkan islam dan juga membantu yahudi zionis yang berselindung disebalik parti PKR.

Untuk maklumat lanjut, boleh klik sini

1 comments:

  • Wake UP! says:
    January 26, 2011 at 3:53 AM

    Akhirnya barua Yahudi tersungkur disebabkan gila bontot.

share2