Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Monday, January 12, 2015

TENGKU PUAN PAHANG - RAJA BERJIWA RAKYAT




Rakyat Pahang amat bertuah mempunyai insan berjiwa rakyat seperti ini sebagai Tengku Puan Pahang.. baginda senantiasa bersama2 rakyat setiap kali rakyat dalam kesusahan sama ada banjir, kebakaran dll musibah yang menimpa rakyat jelata ... senantiasa membantu rakyat bersama2 DYTM Tengku Mahkota dan anakanda2 baginda.. sanggup naik trak untuk melihat kesusahan rakyat, memasak untuk rakyat, duduk bersama2 rakyat, makan bersama2 rakyat .. tenaga dan wang senantiasa dihulurkan demi rakyat! semuga ALLAH senantiasa memberkati dan memberikan kesihatan yang baik kepada baginda sekeluarga ...adakah isteri pemimpin politik kita semuanya sanggup buat macam baginda?  - (Kenyataan yang dipetik dari sebuah laman facebook)

Memang banyak foto-foto Tengku Puan Pahang menunjukkan kemesraannya dengan rakyat yang berada dilaman-laman media sosial, namun itulah hakikat dan kenyataannya, Tengku Puan Pahang adalah raja berjiwa rakyat.

Tengku Puan Pahang berada dimana-mana bersama rakyat ketika rakyat mengalami bencana dan kesusahan, bagaimana rakyat dapat melupakannya? Kasih sayang rakyat sentiasa ada untuk baginda.










0 comments:

share2