Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, June 14, 2014

'FIESTA PIALA DUNIA BRAZIL 2014' DI TC




Kuantan - Semalam warga Kuantan dan pengunjung pantai peranginan Teluk Cempedak dimeriahkan dengan suasana 'Fiesta World Cup 2014' dengan menyertai berbagai acara menarik yang dianjurkan oleh Pelancongan Pahang dengan kerjasama MPK, Astro, Coca-Cola dan disertai berbagai agensi.

Selain dari berbagai acara hiburan dan mainan menarik yang disediakan, pengunjung juga telah berpeluang melihat dan bergambar dengan Piala FA yang dibawakan khas. Turut serta adalah beberapa pemain Pahang serta Zainal Abidin, jurulatih yang telah membawa Pahang menjuarai liga FA kali ini.

Hadir sama dimajlis berkenaan adalah Exco Pelancongan dan Kebudayaan Negeri Pahang, YB Dato' Mohd Sharkar Shamsudin. Beliau turut menyepak bola untuk dihadiahkan kepada hadirin sebagai saguhati dan tanda kenangan.

Acara ini diadakan adalah bagi memberikan peluang kepada semua untuk turut merasai bahang kehangatan piala dunia yang sedang menular keseluruh dunia. Kesemua 64 perlawanan akan disiarkan diskrin besar yang disediakan disini sepanjang kempen piala dunia kali ini.

0 comments:

share2