Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Thursday, June 27, 2013

DAP UGUT ORANG ISLAM ?


Sejak keluar cerita Jonker Walk akan ditutup untuk melancarkan lalulintas, DAP sudahpun mengamuk. DAP sudah mengugut Bazar Ramadhan di P.Pinang akan ditutup dan umat islam tidak akan dibenarkan berniaga sama sekali. Perkara ini disebut oleh Tony Pua, Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara selepas penutupan Jonker Walk menjadi hangat semalam. Ini adalah satu ugutan dan satu kecaman hebat dari puak Cina RASIS yang semakin jelas lagi terang nak mengusir bangsa Melayu dari bumi Pulau Pinang.

Inilah nasib orang Melayu sekarang. Sebelum ini, orang Melayu sudahpun dizalimi oleh bangsa cina DAP ini apabila gerai gerai orang Melayu dirobohkan tanpa simpati. Rumah dan tanah orang Melayu dirampas dengan cara yang zalim. Malah seruan azan juga disuruhkan perlahan hanya kerana bangsa cina DAP ini hendak tidur. - klik sini

Penutupan Jonker Walk bukan dibuat kerana mahu menyusahkan bangsa cina sebaliknya untuk kepentingan masyarakat. Tetapi tindakan DAP untuk menghalang umat islam berniaga adalah tindakan rasis, biadap dan zalim. Perbuatan DAP ini perlu dihentikan sama sekali.


Jika DAP masih berkeras untuk menghalang umat islam berniaga, maka tindakan tegas perlu dikenakan kepada mereka. Malah Kerajaan juga perlu mempertimbangkan untuk menutup Petaling Street kerana ianya lubuk penjualan dan penyimpanan barangan cetak rompak dan barangan seludup. Malah ia juga tempat yang dipenuhi kumpulan kongsi gelap, pelacuran dan lain lain kegiatan haram.

Ini bukan tindakan membalas dendam sebaliknya tindakan membersihkan negara daripada peniaga peniaga yang tamak dan jahat. Lim Guan Eng menghalang orang melayu berniaga di tepi pantai sedangkan ianya tidak menganggu lalu lintas pun boleh, jadi tindakan menutup Jonker walak yang jelas berniaga di atas jalan raya ditengah bandar adalah satu tindakan yang amat wajar.

0 comments:

share2