Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Tuesday, March 13, 2012

Ini La Bodoh Tak Bodohnya Mereka


Akibat percaya dengan laporan yang dibuat oleh akhbar Sin Chew yang mengatakan bahan sisa kilang Lynas akan dipindah ke Sungai Lembing, maka satu perhimpunan telah dibuat.

Perhimpunan anjuran PAS Kuantan dan dibantu oleh 'Save Malaysia, Stop Lynas' itu telah disertai oleh 200 orang di Sungai Lembing semalam.

Dalam perhimpunan terbabit, penyokong gerakan Anti Lynas ni telah berjalan kaki sejauh satu kilometer sambil membawa banting bantahan.

Turut serta dalam himpunan tersebut ialah Ahli Parlimen PKR Kuantan, Fuziah Salleh. Apa yang bodohnya ialah bila mereka percaya dengan laporan akbar tersebut. 

Tapi, sebaliknya mereka enggan percaya dengan laporan akhbar lain yang mengatakan bahawa kilang tersebut selamat. Kalau itu bukan satu tindakan yang bodoh, apa lagi yang kita nak katakan???

1 comments:

  • Anonymous says:
    March 14, 2012 at 1:51 PM

    puak2 yg berhimpun ni semuanya badut2 si fuziah. tak reti2 dan tak paham2 bahasa melayu & inggeris ke? kan tok nan dah kata sisa tu dibuang di tempat lain bukannya sg lembing. inilah akibatnya bila terlalu percaya kepada khabar angin. patutnya tembak je puak2 celaka ni!

share2