Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Thursday, January 12, 2012

TUAN IBRAHIM TUAN MAN MENIPU



Kerana politik dan kerana Anwar Ibrahim, Tuan Ibrahim Tuan Man sanggup menipu dan memutar-belitkan umat Islam dan penyokong Pas.

Itulah hakikat sebenarnya para pemimpin parti Pas yang kononnya ingin perjuangkan dan mengangkat martabat agama Islam. Namun segalanya hanyalah sandiwara belaka.

Keputusan PAS memecat Hasan Ali tak ada kena mengena dengan Anwar Ibrahim, kata parti Islam itu hari ini. 

Ketua Penerangan PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man berkata pemecatan bekas Pengerusi PAS Selangor adalah disebabkan tindakan dan kenyataan umum dia sendiri baru-baru ini. 

Tuan Ibrahim berkata, ada banyak sebab pemecatan seseorang ahli."Ada banyak sebab lain dan untuk menendang keluar ahli, ia melibatkan seluruh barisan kepimpinan parti membuat keputusan. "Seseorang ahli boleh ditendang keluar bila didapati melakukan perbuatan memalukan parti.. Anwar tak ada kena mengena dengan keputusan tersebut, ia tak dipengaruhi sesiapa, dan ia adalah sesuatu yang dipersetujui bersama." kata dia pada TMI. 


Jawatankuasa Kerja PAS Pusat memecat Hasan Ali dari keahliannya semalam selepas melanggar tataertib parti bila dia mengarahkan pengikutnya mengelak dari menyertai perhimpunan Bebaskan Anwar. (Bagaimana dia kata tidak ada kaitan dengan Anwar Ibrahim?)



Presiden PAS, Hadi Awang sebelum itu menyatakan sokongan terhadap perhimpunan itu.



Semalam Hasan Ali menuduh Anwar punca dia dipecat. (..dan memang benarlah bahawa Anwar lah punca segalanya)


Nampaknya main pelacur dan berjubur itu lebih mulia di mata PAS berbanding mempertahankan Islam dan menegah jualan arak di kawasan majoriti Muslim.


0 comments:

share2