Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Sunday, February 18, 2018

JANGAN KEMBALIKAN KEDAH KE ZAMAN KELAM PEMBANGKANG - NAJIB


PM di Langkawi



Langkawi - Perdana Menteri, Dato' Sri Najib Tun Razak memberi jaminan akan terus membantu Kedah sekiranya Barisan Nasional (BN) kekal memerintah di negeri ini selepas Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14).

Najib mengingatkan rakyat Kedah supaya tidak kembali ke zaman kelam ketika ditadbir pembangkang yang mana kerajaan negeri pada ketika tidak mendapat sokongan Kerajaan Pusat.

"Saya telah pun bantu Kedah dan insya-Allah, akan terus bantu negeri ini. Apatah lagi, Kedah adalah sebuah negeri yang tidak cukup sumber hasilnya.

"Tanpa sokongan Kerajaan Negeri, kita akan masuk zaman kelam (kerajaan negeri ditadbir pembangkang). Kita masih ingat lagi, jangan kita ke zaman tersebut sebaliknya melihat ke hadapan yang mana IR 4.0 (Revolusi Perindustrian Keempat) menanti kita," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap melancarkan program GO 4.0 Langkawi anjuran Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) dengan kerjasama Dewan Perniagaan dan Perindustrian Kebangsaan Malaysia (NCCIM) serta Dana Pembangunan Sumber Manusia (HRDF), di sini semalam.


0 comments:

share2