Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Tuesday, April 25, 2017

[MENTAKAB] BN AZAM RAMPAS KEMBALI KERUSI TEWAS DI PAHANG


Image may contain: 3 people, people standing, people on stage and indoor


Semua jentera BN diseru menumpukan usaha memenangi hati rakyat bagi menghadapi PRU 14.

Timbalan Pengerusi BN Dato'Seri Dr.Zahid Hamidi berkata kepercayaan diantara parti komponen yang diterajui UMNO adalah kunci kekuatan BN.

"Saya percaya Pahang mempunyai banyak kelebihan apatah lagi YAB Perdana Menteri yang berasal dari Pahang serta kepimpinan Pengerusi BN Negeri Pahang diterajui YAB Dato Seri DiRaja Adnan Hj Yaakob ".

"Sungguhpun PRU 13 menyaksikan UMNO telah berjaya menambah bilangan kerusi Parlimen dan parti komponen seperti MCA tewas di banyak kawasan,toleransi antara parti tidak meminggirkan MCA menunjukkan YAB Perdana Menteri mengamalkan toleransi sebagai Presiden UMNO dan Pengerusi Barisan Nasional".

"Apa yang penting parti komponen perlulah kembali meyakinkan ahli parti disamping mempunyai strategi bagi memenangi semula kawasan yang gagal dimenangi ketika PRU 13".

YAB Dato'Seri Dr Zahid Hamidi berkata demikian ketika mengadakan perjumpaan bersama semua kepimpinan BN Negeri Pahang di Mentakab hari ini.


Image may contain: 1 person, sitting


Sementara itu, Pengerusi BN Negeri YAB Dato'Seri DiRaja Adnan Yaakob ketika menyampaikan ucapan alu aluan mengajak semua parti komponen menimbulkan kesedaran dikalangan rakyat tentang formula kesepakatan BN yang diasaskan sejak merdeka yang menjadikan negara ini aman dan makmur serta hidup harmoni dalam kepelbagaian agama budaya dan kaum.

"Orang Melayu,orang Cina dan orang India adalah bangsa Malaysia yang akan hidup dan mati di sini.Keharmornian kaum dengan kebijaksaan pemimpin terdahulu semenjak Perikatan dan kini Barisan Nasional akan dikenang oleh anak cucu kita nanti jika terus bersama sama dibawah Barisan Nasional yang berjaya membentuk perpaduan kaum dengan perkongsian kuasa".

Image may contain: 3 people, crowd

Perjumpaan yang diadakan di Mentakab Pahang itu telah dihadiri oleh semua kepimpinan Barisan Nasional Negeri Pahang menunjukkan kesungguhan Barisan Nasional bagi menghadapi pilihanraya umum akan datang.

0 comments:

share2