Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Sunday, December 21, 2014

NAJIB BANGGA DENGAN SKUAD HARIMAU MALAYA


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak (kanan) semasa meraikan jaringan gol pasukan Malaysia semasa menyaksikan Perlawanan Akhir Bola Sepak Piala AFF di Stadium Nasional Bukit Jalil di Kuala Lumpur, hari ini. - Foto Bernama


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak melahirkan rasa bangga beliau dengan persembahan hebat yang dipamer skuad Harimau Malaya pada perlawanan akhir Piala AFF Suzuki 2014 di Stadium Nasional Bukit Jalil di Kuala Lumpur, malam tadi.

"Walaupun kalah saya bangga dengan persembahan Harimau Malaya.

"Insya-ALLAH akan lebih cemerlang di masa akan datang," kata Najib dalam catatan terbaharu beliau di Facebook dan Twitter.

Malaysia terlepas peluang untuk menjulang Piala AFF Suzuki selepas kalah kepada Thailand dengan agregrat 3-4 setelah final kedua kejohanan di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Walaupun kalah 2-3 kepada Malaysia pada aksi timbal balik malam tadi, skuad kendalian Kiatisuk Senamuang muncul juara susulan kemenangan 2-0 yang diraih pada final pertama di Stadium Nasional Rajamangala, Bangkok, Rabu lepas.

Sementara itu, Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin Abu Bakar dalam Twitter beliau turut menyatakan bangga dengan aksi skuad bimbingan Dollah Salleh itu.

0 comments:

share2