Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Monday, March 19, 2012

ZAHID BONGKAR PEMBOHONGAN ANWAR



Zahid Mat Ariff adalah antara pemimpin muda yang rapat dengan Anwar Ibrahim didalam PKR tidak lama dulu. Rapatnya mereka sehingga Zahid ibaratkan beliau boleh berada bersama-sama Anwar didalam 'kelambu'. Bagaimanapun Zahid dengan pasti menyatakan bahawa beliau tidaklah sampai pernah 'kena' dengan Anwar.

Banyak rahsia-rahsia Anwar yang Zahid ketahui dan simpan selama ini. Banyak pembohongan yang telah Anwar lakukan sama ada disedarinya atau tidak, bahkan bagi Zahid pembohongan Anwar adalah sepanjang masa dan berpanjangan. Sehingga beliau menganggapkan bahawa setiap kali Anwar membuka mulut, maka bermulalah pembohongan Anwar.

Klip dibawah ini adalah rakaman dari jurukamera amator dalam keadaan pencahayaan yang kurang, namun yang penting adalah visualnya yang masih dikira baik dan jelas untuk didengari. Rakaman ini dibuat di Ceramah Bongkar di kawasan Taman Seri Semantan, Temerloh Pahang tidak lama dulu.

Anwar pembohong nombor satu, justeru berubahlah dan alihkanlah sokongan kita dari menyokong beliau yang akan membawa kemusnahaan kepada negara. Asalkan Bukan Anwar Ibrahim = ABAI

0 comments:

share2