Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Tuesday, March 6, 2012

LYNAS - FAUZIAH PERBODOHKAN ORANG KUANTAN



1. Apabila ahli politik yang berkepentingan memutarbelitkan kenyataan...berbohong demi mendapat sokongan serta dengan niat membangkitkan kemarahan rakyat untuk membenci kerajaan...itu adalah satu perbuatan menzalimi rakyat...memperbodohkan rakyat yang mengharapkan pemimpin membawa mereka ke jalan yang benar.

2. Malangnya apabila masih ada pengikut Pas dan pembangkang yang sudah melihat kebenaran namun masih juga tetap berada didalam kekufuran hanya kerana mengikut kata pemimpin parti mereka walaupun mereka sudah sedar bahawa semuanya itu adalah dusta semata-mata.

3. Apa lagi yang hendak kita kataka jika hati mereka semua sudah hitam dan tertutup? Yang benar dianggap salah, yang jujur dianggap dusta malahan yang berbohong dianggap benar. Yang sudah sah dan nyata apakah masih hendak kita angap benar? Jika demikian, bukanlah orang lain yang perbodohkan diri kita tetapi kita sendirilah yang memperbodohkan diri kita dan meletakkan martabat kita ditingkat yang terendah.

4. Jika pemimpin Pas yang kita turuti katanya, kenapa dalam isu Lynas kita tidak turuti katanya? Bukankah Hj Hadi menyatakan rujuklah kepada pakar dan pakar nuklear Pas itu pun diiktiraf oleh semua...menyatakan bahawa Lynas itu tidak bahaya....kenapa kita masih tidak mengikut katanya?

5 Terpulanglah kepada kita warga Kuantan dan tanyakan pada diri sendiri apakah kita ini dalam golongan orang-orang yang bodoh dan diperbodohkan oleh Fauziah atau kita bukanlah sebodoh yang Fauziah sangkakan. Bebaskan diri kita dari kebodohan dan diperbodohkan!



2 comments:

  • pukimaq says:
    March 6, 2012 at 7:04 PM

    Hanya orang suka bontot macam homo cun akan sokong sayangku.Hanya orang cerdik akan sokong Fauziah.

  • terpinggir says:
    March 6, 2012 at 11:06 PM

    Kau tak payah nak bising2 la pasal fauziah tu. kau handal sangat tolong beritau HR Lynas sila utamakan rakyat tempatan iaitu kawasan balok, beserah untuk bekerja di situ! bukan utamakan orang luar! ni ibarat asyik nak menang bersorak padahal satu kampung tergadai! babi!

share2