Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Wednesday, September 21, 2011

Fuziah Reaktor Dimalukan Oleh Pekerja Bangla



Di atas adalah nama 3 individu yang berasal dari Bangladesh tapi telah menetap di Malaysia melebihi tempoh 10 tahun dan mereka telah diberikan status kewarganegaraan.

Dalam tangan saya, lengkap nama 14 orang tersebut namun buat masa ini cukuplah sekadar 4 nama didedahkan untuk menjawab pembohongan blogger muka tak malu si MiloSohai dan Naib Presiden PKR si Fuziah Salleh.

Ikut rekod dua-dua manusia ini memang sudah banyak kali dikesan menipu. Fuziah Salleh perancang isu Lynas manakala MiloSohai pula bertindak sebagai 'kambing hitam' yang akan memainkan apa saja propaganda yang direka sendiri oleh troopers mereka. Jadi sebagai penutup untuk sessi 'geli-geli' dengan MiloSohai dan Fuziah Saleh, sila kemukakan senarai nama warga Bangladesh yang didakwa beribu-ribu orang yang kamu katakan. Kita tunggu kita cabar... - Double YY

Hahahaha mana nak letak muka Fuziah woii. Awak tu bertaraf MP tapi pemikiran macam budak sekolah rendah. Asyik membuat fitnah je. Malulah sikit pada masyarakat sekeliling. Bawak bawaklah bertaubat. Jangan sampai awak disaman oleh Kerajaaan Bangladesh sudah. Nanti keluar airmata darah sekalipun dah tak berguna cik Fuziah oii.

0 comments:

share2