Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Monday, June 6, 2011

Syaitan Janggut Menyesatkan Umat Islam!


Bekas Ketua Dewan Pemuda Pas Perak, Nor Azli Musa sekali lagi bertindak biadab apabila mendakwa mufti sebagai syaitan bercakap yang lebih teruk daripada syaitan bisu. Dakwaan itu dibuat kerana mufti di negara ini kononnya membisu dalam isu yang jelas bercanggah dengan syarak yang dinyatakan dalam al-Quran. 

Kenyataannya itu merujuk kepada isu budaya fitnah yang kononnya dibawa UMNO dan Barisan Nasional (BN) bagi memenangi pilihan raya umum di negara ini. "Seolah-olah mufti hari ini tentang bab lain dia berani bangkit. Terutamanya mufti Perak (Tan Sri Harussani Zakaria). Apabila sebut dia marah... Seolah-olah mufti Perak mufti poco-poco, mufti yoga.

"Seolah-olah mufti hanya melihat tari-tarian... Boleh beri fatwa tentang poco-poco, tentang yoga tetapi isu-isu hari ini yang jelas nyata dalam al-Quran yang bercanggah dengan syarak, mereka membisu.
"Kalau mereka syaitan bisu tak apa juga. Tetapi mereka ini seolah-olah syaitan yang bercakap. Buat kenyataan media sana-sini... Dia bukan bisu tetapi syaitan bercakap yang lebih teruk daripada syaitan bisu," katanya.
 


Inilah cabaran umat islam diakhir zaman. Apabila datangnya manusia yang menyamar sebagai alim ulamak dan membawa ajaran yang menyeleweng dari ajaran islam yang sebenar, manusia ini harus direjam sampai mati. Kedatangan tak lain tak bukan melainkan memecahbelahkan umat islam dan seterusnya menyesatkan umat islam sehingga mati didalam keadaan kafir.

Sesungguhnya Nor Azli Musa ini bukanlah ulamak yang sebenar benar ulamak tetapi dia adalah ulamak syaitan laknatullah. Nor Azli Musa ini juga adalah yang amat disukai oleh Iblis dan bala tenteranya sebagaimana sumpah Iblis terhadap Allah S.W.T bahawa akan menyesatkan seberapa ramai manusia ke jalan yang kufur di muka bumi sebelum iblis dihumbankan keluar dari nikmat kehidupan di Syurga. 

"Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengikuti langkah-langkah syaitan. Barangsiapa yang mengikuti langkah-langkah syaitan, maka sesungguhnya syaitan itu menyuruh mengerjakan perbuatan keji dan perbuatan mungkar." 

3 comments:

  • Anonymous says:
    June 6, 2011 at 9:09 PM

    Rupenye pun dah ada sikit2 macam syaithon upahan PAS...

  • alan perkasa says:
    June 7, 2011 at 12:41 AM

    Gitulah alim ularmak dlm Parti Ajaran Sesat.Ilmu x tara mana pun, tp berlagak lebih pandai daripada alim ulama yg sebenar.Inilah contoh terbaik kaum munafik.Sapa itu Norazli Musa???? Klau dia pandai sgt bab2 agama, dah lama PAS amik dia jadi ahli dlm Dewan Ulama atau Majlis Syura atau penasihat agama kpd nizar dulu. Haramjadah jenis manusia.Tan Sri Harussani pun dia nak kondemkan...???? Tarak guna punya org..Taik juga makan

  • Anonymous says:
    June 9, 2011 at 8:53 PM

    Kalau dibandingkan rupa dia dengan Tan Sri Harussani jauhlah 'handsome' lagi Tan Sri... Rupa dia ni lebih mirip kepada seekor Jin ataupun rupa penjaga kuil Hindu dekat Kerling.

share2