Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Friday, April 1, 2011

VIDEO SEKS : TERSURAT DAN TERSIRAT



Ada beberapa isu utama yang boleh kita fikirkan disebalik isu video seks sekarang ini…..

Pertamanya….. Apakah agaknya reaksi pemimpin dan penyokong parti pembangkang jika aktor dalam video itu adalah seorang pemimpin tertinggi daripada parti pemerintah(BN)? Jawapannya kita boleh agak….. Seperti apa yang terjadi kepada Chua Soi Lek… semua orang tahu.

Kedua….. Semua rakyat Malaysia perlu ingat dan fikirkan, apa akan terjadi jika video tersebut telah jatuh ketangan agen-agen negara asing (minta-minta jangan sampai terjadi) dalam keadaan aktor video itu sedang memegang jawatan tertinggi Negara. Sebagai seorang rakyat Malaysia….. Apa perasaan anda?

Ketiga….. Agaknya apakah muslihat dan niat semua pemimpin pembangkang (kecuali Mat Sabu dan golongan pemuda PAS) terlalu mempertahankan kebenaran video seks tersebut? Antara muslihat mempertahan atau menyokong tokoh tersebut adalah sekadar untuk “sokong membawa rebah” sahaja kerana video itu boleh dijadikan bahan peras ugut (black mail) untuk bermacam-macam agenda.

Jika semua di atas terjadi, bayangkan apa yang akan berlaku kepada keamanan, keharmonian dan kestabilan Negara Malaysia tercinta ini? Baca seterusnya….. disini.


0 comments:

share2