Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Sunday, March 20, 2011

Anwar Ibrahim Kena Balun Di Mahkamah

KUALA LUMPUR 9 Mac - Mohd. Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu seorang doktor patologi forensik bahawa terdapat cubaan seks oral tetapi dia menolak untuk melakukannya.

Dalam kejadian yang berlaku pada 26 Jun 2008 selama 30 minit itu, bekas pembantu peribadi Ketua Pembangkang berkenaan juga mendakwa dadanya telah diramas.

Bekas pegawai perubatan Hospital Kuala Lumpur (HKL) yang kini bertugas di Hospital Sungai Buloh, Dr. Razuin Rahimi memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini, perkara tersebut dimaklumkan kepadanya semasa beliau mengambil latar belakang kejadian daripada Mohd. Saiful Bukhari. Utusan Malaysia
Perghh ganasnya Anwar. Semakin panas kes ni jadinya. Tak dapat mulut, kopek pulak diramasnya. Bahaya sungguh orang tua ni hehehehe.

1 comments:

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 12:35 PM

    Bayangkan kalau kita rakyat Malaysia dapat PM seorang yang homoseksual mungkin tsunami yang terkena Jepun baru-baru akan dihalakan Allah ke Malaysia pula. Harapan agar kebathilan akan terbukti di mahkamah tidak lama lagi.

share2