Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Wednesday, February 16, 2011

BLOGGER CUCU MAT KILAU MASUK UMNO?


Blogger Sesumpah CMK


Blog Pahang Daily Online, yang diasaskan oleh Sdr. Shukri blogger Cucu Mat Kilau menulis mengenai dirinya yang telah mengumumkan keluar dari PKR tidak lama dahulu dan mempersoalkan kemungkinan beliau menyertai UMNO. Maka kita bolehlah merasa senak perut untuk mentertawakannya. Dalam kata lain, Cucu Mat Kilau menulis didalam blog yang dimilikinya tentang spekulasi dirinya sendiri. Meminjam gelak Tukar Tiub yang mungkin tidak lama lagi akan menukar tayar; Kah! Kah! Kah!

Apakah CMK sudah insaf atau kecewa kali kedua? Atau hanya sekadar 'melelong dirinya sendiri? Kah! Kah! Kah! Baca CnP dibawah ini:




Kontroversi: Keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR), Apakah Blogger Cucumatkilau Akan Sertai UMNO Susulan Kecewa Dengan Perjuangan Selama Ini !

Baru beberapa hari mengambil keputusan meninggalkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) namun kelibat Blogger Cucumatkilau14 Februari lalu. Pemimpin terbabit ialah Dato' Ismail Mutalib (foto) yang merupakan Ahli Parlimen Maran dan Setiausaha Kelab Penyokong Kerajaan Barisan Nasional (BNBBC). Persoalannya sekarang apakah beliau akan menyertai UMNO atau sebaliknya. Sebelum ini, ketika mengumumkan keluar PKR dia ada mengatakan akan berehat dan menumpukan perhatian kepada perniagaannya yang sudah lama ditinggalkan. Namun yang menjadi tanda tanya dan kemusykilan ialah dia sering muncul bersama pemimpin UMNO Pahang sekarang ini. Selain Dato' Ismail Mutalib, ramai yang melihat kelibatnya bersama beberapa orang Exco Kerajaan Negeri dan pemimpin Pemuda parti itu sebenarnya. Malah, hubungannya juga dilihat agak baik dengan beberapa orang pemimpin atasan UMNO di peringkat negeri dan pusat. Sementara itu, ketika dihubungi blogger terbabit menafikan desas-desus yang kononnya beliau akan kembali menyertai parti itu. terus menjadi persoalan sekarang ini. Terbaru beliau dilihat bersama pemimpin UMNO Pahang di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur pada

1 comments:

  • Anonymous says:
    February 18, 2011 at 4:22 PM

    CMK Kunyit..... kalau keluar PKR... jangan guna nama cucu Mat Kilau....kata pejuang konon.... Pejuang Perut... Pooorah.

    Nama baru CMK.... Cucu Sesumpah Pejuang Perut... CSPP

share2