Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, December 18, 2010

PKR YANG SEMAKIN DIPINGGIRKAN

Sama arah perjuangan tidak mengapa, sama cita-cita pun tidak mengapa,
 asal jangan sama kesukaan, hehe

Melihat sekeliling kita maka kita dapati bahawa DS Anwar Ibrahim sudah semakin terpinggir. Sokongan dari dari seluruh negara sudah semakin berkurangan. Segala siri ceramah politik yang dianjurkan tidak lagi dapat menarik minat penonton. DS Anwar Ibrahim kini hanya ibaratkan seorang tokoh penglipurlara, yang semakin dilupakan.

Bermula dengan mesyuarat-mesyuarat cabang PKR yang hanya dipenuhi oleh kerusi-kerusi saja ke perhimpunan konvensyen yang dianjurkan sehinggalah ke demonstrasi-demonstrasi jalanan dan ceramah politk yang dianjurkan, semuanya sudah terasa sepi. Memang DS Anwar sudah dipinggirkan.Semuanya kerana maruahnya yang sudah cemar gara-gara permainan belakangnya.

Perhimpunan yang diadakan di Bentong baru-baru telah membuktikan bahawa DS Anwar sudah tidak dihormati serta politiknya sudah tidak diperlukan lagi dinegara Malaysia ini. Demikian juga Dato' Fauzi sebagai Ketua PKR Negeri yang sudah tidak dikehendaki rakyat kerana perjuangannya yang tidak berketentuan arah. Apa yang jelas adalah, perjuangannya sama dengan perjuangan DS Anwar iaitu untuk kepentingan peribadi semata-mata.

Pahang-ku menyeru kepada Dato' Fauzi supaya menginsafi diri dan berpatah kebelakang semasa masih ada waktu, selagi belum bersama-sama tenggelam dengan DS Anwar. Rakyat Pahang akan hormati Dato' Fauzi jika kembali kepada UMNO sebaliknya Dato' Fauzi akan hanya dikenang sebagai pengkhianat selagi masih didalam PKR.

~ PKu

0 comments:

share2