Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Wednesday, June 19, 2019

PAHANG LANTIK EMPAT PEGAWAI BARU





Seramai 4 orang pegawai telah menerima surat perlantikan ke jawatan baharu pada pagi tadi.

Majlis menyampaikan surat perlantikan itu telah diadakan di bilik mesyuarat AMK Wisma Sri Pahang Oleh Menteri Besar Pahang, YABDato' Sri Wan Rosdy Bin Wan Ismail.


Antara pegawai yang menerima surat perlantikan jawatan baharu itu ialah :



1. Dato’ Hj Fadzilla Hj Salleh sebagai Timbalan Setiausaha Kerajaan (Pembangunan) di Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri yang sebelum ini ialah Yang Dipertua, Majlis Perbandaran Kuantan (MPK)




2. Dato’ Hamadan@Hamdan Hussin sebagai Yang Dipertua, MPK yang sebelum ini ialah Pegawai Daerah Raub




3. Dato' Mohammad Shahid Ismail sebagai Pegawai Daerah Raub yang sebelum ini ialah Timbalan Pengarah Tanah dan Galian Negeri




4.Prof Madya Dr Hj Mohd Zawawi Zainal Abidin sebagai Rektor, Kolej Universiti Islam Pahang Sultan Ahmad Shah (KUIPSAS) yang sebelum ini ialah pensyarah kanan di tempat sama.


YAB Menteri Besar Pahang berkata semoga dengan pelantikan pegawai-pegawai ini dapat memberi nafas baharu serta perkhidmatan yang terbaik kepada organisasi-organisasi berkenaan.

Menteri Besar juga turut mengucapkan selamat kembali bertugas kepada Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama Islam, Pelajaran dan Kesihatan, Dato' Sri Syed Ibrahim Syed Ahmad.

0 comments:

share2