Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Wednesday, December 31, 2014

KUANTAN : DS HISHAMUDDIN LAWAT MANGSA BANJIR DI SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PANDAN



Kuantan 30 Dis - Menteri Pertahanan Malaysia melawat pusat pemindahan banjir di Sekolah Menengah Kebangsaan Pandan petang semalam dalam rangka lawatannya ke Pahang.

Sebelum itu beliau tiba di Pengkalan Udara Kuantan dan mendengar taklimat mengenai operasi yang dijalankan oleh ATM dalam membantu mangsa banjir di seluruh negeri Pahang.

Beliau kemudian mengadakan sidang akhbar sebelum menaiki helikopter EC725 ke Chenor dan Temerloh bagi meninjau keadaan mangsa bencana banjir di daerah berkenaan.

Ketibaan DS Hishamuddin Hussein disambut gembira oleh mangsa-mangsa banjir serta penduduk tempatan. Dalam kesempatan yang ada, DS Hishamuddin meluangkan masa untuk bermesra dengan semua terutama para pelatih PLKN yang ada di pusat berkenaan bagi tujuan membantu mangsa bencana.

Kemesraan DS Hishamuddin membuatkan golongan muda tertarik dan mesra dengan beliau. Ramai yang mengambila peluang untuk bergambar sebagai kenang-kenangan.

Lawatan DS Hishamuddin ini juga ditemani oleh YAB Menteri Besar Pahang, Ahli Parlimen Paya Besar serta Adun kawasan berkenaan.







 




0 comments:

share2