Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Sunday, December 30, 2012

Peneroka Felda PAS Ditipu Mazlan Aliman


Nama Mazlan Aliman cukup sinonim dengan peneroka Felda yang menjadi pengikut taksub PAS. Mazlan yang merupakan pengerusi ANAK cukup suka masuk kedalam Felda Felda untuk menipu peneroka Felda. . Mazlan ni jenis manusia penipu. Cukup sesuailah dengan parti PAS ni.

Dalam sedap dia menipu, tak sangka dia ni juga menipu peneroka Felda yang merupakan ahli PAS sendiri. Cukup sedap dia menghasut peneroka Felda yang merupakan ahli PAS ni menyaman FELDA. Peneroka ini menang saman tersebut tetapi malangnya rupa rupanya peneroka ni dalam cerdik, dah terkena dengan Mazlan.

Bila menang saja saman, duit saman tu bukannya dapat kepada peneroka sebaliknya masuk ke dalam poket Mazlan dan para peguamnya. Dan sekarang baru terduduk semua puak peneroka yang tak sedar diri ni.
Duit menang saman dapat RM11.37 juta ringgit tetapi sesen pun tak dapat kat peneroka.

Mereka akhirnya sedar yang PAS, ANAK dan Mazlan Aliman bukanlah mahu membela mereka sebaliknya mahu merampas tanah dan semua harta benda mereka. Tak cukup dirampas, Mazlan turut menyaman mereka sehingga RM10 juta ringgit supaya peneroka ini menutup kes ini. Sampaikan ada yang sakit kena stroke sebab kena saman dengan Mazlan sendiri.


1 comments:

  • Anonymous says:
    December 30, 2012 at 10:42 PM

    baru hangpa tau mana intan mana kaca... sekarang kepala hangpa depa putaq...

share2