Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Sunday, April 1, 2012

PAS Tak Kesian Ke Dengan Pengikut DAPigs???


Ish! Ish! Ish! Kesian pulak Semut tengok puak - puak yang sokong parti Ultra Chauvinist tu ye. Nak pulak orang yang duduk di Penang.

Bukan setakat pemimpin dia sahaja. Malah mereka yang jadi ahli pun perlu jugak kita kesiankan. Nak pulak yang jadi pemimpin, lagi la kesiannya.

Kesian bukan sebab apa. Sebab diorang ni tak de peluang nak masuk syurga. Sebab yang mampu menjanjikan syurga ni hanyalah Parti Angguk tu saja.

Jadi, rugi bebenor la mereka yang tempatnya tak de calon PAS. Kalau betul PAS nak bagi semua orang masuk syurga, suruh la diorang bertanding di semua kerusi!!! 

Baru senang sikit orang nak masuk Syurga!!! Dan tak pelik la kalau Si Ketua Penipu tu boleh menghalalkan orang berzina dalam bilik sebab nanti boleh suruh diorang undi PAS. 

Padan sangat la Si Khalid Gereja tu pun halang rampasan arak dan bantah larangan muslim bekerja dipremis menjual arak.

Walaupun semua tu dianggap berdosa dalam hukum Islam, tapi tak pe. Janji diorang sokong PAS, boleh masuk syurga. Halal belaka la semuanya. Tak payah la susah - susah diorang masuk Islam!!!
YAN - Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata, masuk syurga hanya dijanjikan oleh ALLAH swt kepada manusia yang beriman dan bertakwa dan tidak pernah dijanjikan kepada manusia yang menyokong parti politik tertentu.


"Syurga ini bukan milik manusia tetapi milik ALLAH," kata beliau kepada pemberita selepas majlis Ceramah Politik Semasa di Kampung Selengkoh di sini malam tadi.


Oleh yang demikian, katanya, kenyataan kononnya sesiapa memberi sokongan dan mengundi Pas akan masuk syurga hanya satu janji kosong yang dilakukan semata-mata untuk meraih sokongan pengundi.


Dipetik Bernama, Jamil Khir berkata demikian bagi mengulas kenyataan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat baru-baru ini bahawa Pas tetap dengan pendirian meneruskan kempen menegakkan syiar Islam dengan menekankan aspek syurga apabila seseorang itu menyokong parti tersebut ketika pilihan raya.

0 comments:

share2