Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Wednesday, February 29, 2012

Utamakan Maruah Keluarga - Badrulamin Sila Letak Jawatan

Siapapun dalam PKR amat mengenali perwatakan ostad Badrulamin yang bertopengkan jubah dan kopiah. Dimulutnya sering mengeluarkan ceramah agama dan diselitkan juga dengan caci maki kepada lawan politiknya.

Terbaru Badrulamnin telah ditangkap basah bersama isteri orang di sebuah hotel. Walaupun Badrulamin cuba mengelak dan mengatakan penangkapan beliau adalah konspirasi pihak tertentu, tetapi beliau tetap bersalah kerana ditangkap berduaan dengan seorang wanita yang bukan muhrim didalam sebuah bilik pada jam 2 pagi.

Walaupun badrulamin mengatakan akan bercuti sebulan, tetapi sebagai seorang yang bermaruah, beliau sepatutnya meletak semua jawatan yang dipegang. Kes khalwat bukanlah kes kecil apatahlagi kepada seorang yang berpewatakan alim.

Sekarang dah ada cerita mengenai video khalwat beliau. Amat memalukan sekiranya rakaman ini tersebar. Jika perkara ini terjadi, bukan sahaja nama baik akan menjadi busuk malah ianya juga akan turut menghancurkan keluarga.

Oleh itu Badrulamin perlu meletak jawatan dan keluar dari arena politik negara. Sayangilah keluarga yang ada daripada kepentingan diri sendiri.

0 comments:

share2