Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Saturday, February 25, 2012

JACOB & CO DI DESAK SAMAN CIKGU BARD

Chegu Bard - pencacai penjilat tegar Anwar Ibrahim


Che'gu Bard, pencacai nombor wahid dan penjilat tegar Anwar Ibrahim adalah pemfitnah nombor satu. Tanpa alasan dan bukti kukuh beliau mereka isu cincin bernilai 24Juta yang kononnya milik DS Rosmah Mansor. Print skrin komputer dijadikan bukti, yang sudah tentu boleh dipertikaikan kesahihannya.

Apa yang pihak pencacai pembangkang tidak lakukan untuk memburuk-burukkan kerajaan dan pemimpin? Dulu mereka dengan teknik super impose telah memfitnah Utusan Malaysia serta DS Rosmah sendiri kononnya membuat pengakuan membeli cincin berkenaan hasil dari mengumpul wang sejak dari kecil.


Super Impoise Utusan Malaysia


Yang kita hairankan adalah masih ada setengah-setengah rakyat malaysia terutamanya penyokong pembangkang yang percayakan fitnah tersebut tanpa dapat berfikir dengan lebih rasional. Namun jika perkara demikian melibatkan pemimpin mereka maka mereka dengan segera menolaknya dan menyatakan bahawa itu adalah fitnah.

Apakah apabila sesuatu keburukan yang melibatkan pemimpin mereka tidak dapat mereka terima walaupun itu adalah kenyataan dan hakikatnya? Kenapa mereka berdiam diri mengenai isu video klip yang melibatkan Anwar Ibrahim sedangkan sah dan nyata bahawa yang kelihatan didalam video berkenaan adalah Anwar Ibrahim?

Dalam kes membabitkan Chegu Bard yang memfitnah DS Rosmah, rakyat memohon dan mendesak Syarikat Jacob & Co dari Amerika Syarikat yang didakwa sebagai pihak yang bertanggungjawab membawa cincin berkenaan ke Malaysia supaya mendakwa Chegu Bard atas tuduhan fitnah.

Baca: 

0 comments:

share2