Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Tuesday, March 29, 2011

PAS HANYA TANDING 5 DARI 71 KERUSI PRN SARAWAK, NAK UBAH KERAJAAN?

Nik Aziz pun seangkatan dengan 'Ayah Pin' 
yang membawa banyak fatwa sesat dan menyesatkan


KUALA LUMPUR, 29 Mac: Para pengundi Sarawak perlu bangkit menyanggah pemikiran lapuk dengan suatu persepsi baru bahawa tanpa BN rakyat akan hidup lebih selesa. Pengarah Jabatan Pilihan raya Pemuda PAS Pusat, Mohd Firdaus Jaafar berkata, keadilan dan kesejahteraan tidak mampu lagi ditegakkan di bawah rejim BN. “Jangan ada peluang buat BN memerintah buat sekian kalinya, kerana puluhan tahun mereka hidup mendera rakyat,” ujarnya dalam satu kenyataan.  BACA SETERUSNYA HASUTAN HARAKAH

Cuba kita duduk diam-diam dan berfikir dengan hati yang tenang; apakah yang mampu Pas ubah dengan hanya bertanding di 5 kerusi DUN dalam PRN Sarawak. Itu pun jika mereka menang kelima-lima kerusi itu.  Tidakkah Pas hanya membantu dan jadi batu loncatan serta kuda tunggangan DAP untuk agenda rasis ultra kiasu mereka?

Tidakkah menyokong kebodohan Pas bererti juga kita menyokong kebodohan dan memperbodohkan diri sendiri saja? Jika Pas beranggapan bahawa mereka ke sarawak untuk perbodohkan rakyat Sarawak dengan rhetorik politik mereka, maka mereka sikap besar kerana rakyat Sarawak tidak lah sebodoh yang mereka sangkakan. (Baca Disini)

Bayangkan, Pas hanya bertanding 5 dari 71 kerusi DUN Sarawak tetapi bermimpi nak ubah kerajaan. Ini bukan kerajaan langit 'Ayah Pin', lainlah jika Pas hanya nak buat kerajaan bulan 'Nik Aziz' pula dengan ajaran dan fatwa-fatwa sesatnya. Baca juga disini mengenai sambutan rakyat pedalaman Sarawak terhadap kempen parti pembangkang (Klik)

1 comments:

  • hangkedee says:
    March 29, 2011 at 11:15 AM

    Kasihan melukut di dalam Dapig +parti koyak rabak

share2