Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Monday, February 21, 2011

GEMPAR!!! PKR BOIKOT KEMPEN DUN KERDAU???

..."Ko Boikot Je Kempen PAS Di Kerdau. Biar Diorang Kalah"...

Ini berita tergempar yang diterima. Pengerusi PKR Negeri Pahang tu katanya dah menghilangkan diri. Jangankan rupa, bayang pun tak nampak dah. Mana dia pergi entah la.

Sejak dari mula kerusi Dewan Undangan Negeri Kerdau diumumkan kosong hari tu, sampai hari ni, batang hidung si Fauzi Pendek tu tak nampak lansung. Apa dah jadi dengan dia?

Mungkin dia malu dengan pengikut - pengikut dia di Negeri Pahang kot. Sebab nama dia tidak tersenarai dalam nama calon yang akan bertanding di DUN Kerdau nanti.

PAS katanya akan memuktamadkan calonnya yang bakal bertanding di kerusi Kerdau Selasa ini selepas tiga nama calon diperakui oleh Dewan Harian parti itu semalam.

Bagaimana pun, Tuan Ibrahim Tuan Man yang juga merupakan YDP PAS Kawasan Kuala Krau turut dinamakan sebagai salah seorang calon bagi kerusi DUN tersebut.

Konon, katanya nama beliau terselit sebab beliau lebih popular dikawasan tersebut dan juga dikenali di Negeri Pahang.

Wah, memang sah la tamak puak - puak Parti Angguk Saja ni rupanya. Semua dia nak sapu. Merlimau dia nak, Kerdau pun dia nak.

Dengar kata, ada juga ura - ura PKR akan boikot kempen yang akan diadakan dikedua - dua kawasan Pilihanraya Kecil tu nanti.

Terutamanya di Kerdau sebab mereka tidak lansung dipanggil untuk berbincang mengenai soal siapa yang perlu diletakkan sebagai calon bagi DUN tersebut.

Itulah kerja puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Berebut kerusi je kerjanya selain menipu rakyat. Kerja lain takde. Menipu je kerjanya. Pejuang rakyat konon. Ceit!!! Pigidah!!!

0 comments:

share2