Pages

Monday, November 9, 2015

IKA DEDAH KEJADIAN DIPUKUL PENGARAH


Ika dedah kejadian dipukul pengarah


Pelakon Ika Nabella yang dipukul oleh seorang pengarah beberapa hari lalu kini beransur pulih telah memberi kenyataan melalui rancangan Melodi yang disiarkan semalam.

Ika mendakwa, pada hari kedua penggambaran, pengarah itu tiba-tiba memukulnya di kedua-dua belah muka bertubi-tubi menggunakan tangan dan membaling botol air mineral dan menarik rambutnya tanpa sebab, lapor Oh!Bulan.

“Seorang lagi pelakon di tempat kejadian cuba untuk meredakan keadaan dengan memeluk saya. Dia stop dan berlalu pergi. Ini adalah kali ketiga saya bekerja dengan pengarah itu. Saya tak pernah ada masalah dengan dia.

“Lepas dia pukul saya, dia orang lunch break, dia datang berjumpa saya, bercakap mengenai lakonan saya. Dia cakap reaction sebegini yang dia mau. Dia ambil video, rakam wajah saya selepas dipukul itu.

“Mungkin betul, feel saya tak seperti yang dia mahukan (sambil tunjuk video yang dirakam pengarah). Saya rasa dia pukul saya sebab dia nak saya feel reaction tu la. Dia ada mention reaction (yang pengarah mahukan) selepas dia pukul saya tu,” antara penjelasan Ika kepada rancangan tersebut.

Sebelum ini, media melaporkan, Ika mendakwa ditumbuk di bahagian muka dan beberapa bahagian badan ketika berlakon di dalam drama Dawai Asmara di Hulu Klang Isnin lalu.

Memetik dari portal Mstar Online, pengarah tersebut iaitu Azma Aizal Yusoff, 33, mengaku memukul pelakon tersebut namun dengan bersebab dan dia turut telah memberi keterangan kepada pihak polis.

Sementara itu, Ika yang kini sudah beransur pulih menyatakan dia mengambil keputusan untuk tidak meneruskan pembabitannya di dalam drama yang dibintanginya itu.


No comments:

Post a Comment

Segala komen yang tersiar adalah pandangan dan pendapat peribadi dan PahangKu tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruhi berhak untuk menyiar atau tidak komen yang ditulis. Pandangan dan pendapat dari komen yang tersiar tidak juga merupakan pandangan PahangKu ~ Editor